עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
שירות E-POST ציטה שופס- חלוקה ללוקרים או נקודות מסירה
על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצא/ת רוב יומך - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך.
שיטת משלוח | מגבלות נפח משקל | רוב הארץ | זמן אספקה |
לוקרים ונקודות איסוף E POST | נפח (ס"מ) 30*30*30 ועד5 ק"ג | 4-7 ימי עסקים | |
משלוח עד הבית HFD | 5נפח (ס"מ) 60*40*40 ועד 20 ס"מ עד 7 ק"ג | 2-5 ימי עסקים |
מובהר בזאת, כי על המוצר להיות מוחזר לחברה באריזה המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם.
בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו.
ביטול העסקה או בקשת החלפה תעשה באמצעות משלוח.
הודעת הביטול / החלפה דרך טלפון: 02-5831006 08-9187095 או דרך כתובת דואר אלקטרוני - [email protected]
החזרת המוצר לחברה תעשה על ידי החברה על פי הוראות החוק.
בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הרוכש להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום ביטול העסקה בצירוף חשבונית מקור.
עלות ההחזרה/החלפה חלה על הרוכש ותשולם על ידו.
ניתן להחזיר את המוצרים ו\או להחליפם תוך 14 ימים מקבלת הסחורה,
בהנחה שהסחורה לא פגומה.
במידה וההחלפה היא בעקבות טעות שלנו או פגם במוצר- המשלוח עלינו.
מכל סיבה אחרת - המשלוח עליכם
החזר הזמנה:
יש לשלוח אלינו את כל הפריטים בשלומתם, שלא נעשה בהם כל שימוש או פגם.
ניתן לעשות זאת בשתי דרכים- החזר בדואר וברגע שהחבילה תגיע אלינו ניצור קשר לזיכוי/ החלפה. או להביא אלינו את החבילה
לצערנו לא נוכל להחזיר את עלות המשלוח גם במקרה של ביטול ההזמנה.
מומלץ ליצור קשר להסבר על התהליך לפני .02-5831006 או במייל [email protected]