מוצר נוסף בהצלחה
שירות E-POST- חלוקה ללוקרים או נקודות מסירה

  1. בסיום כל רכישה באתר, הלקוח יכול לבחור בשיטת השילוח E-POST- משלוח לנקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים. לאחר מכן יוכל לבחור את נקודת החלוקה המועדפת אליו לקבלת המוצרים שרכש.
  1. באמצעות שירות E-POST, המשלוח יסופק לנמען בתוך 7 ימי עסקים מהמועד שבו הלקוח ביצע את ההזמנה. ימי הפצה אשר ייחשבו ימי עבודה הינם ראשון עד חמישי, כאשר ימי שישי, שבת וערבי חג לא יבואו במניין הימים.
  1. שירות הפצת החבילות של E-POST לנקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים הינו לחבילות או מעטפות בגודל מקסימום של 30X30X30 ס"מ ובמשקל של עד 5 ק"ג. חבילות שגודלן או משקלן יחרוג מעבר למפורט לעיל יטופלו באופן הבא: בתיאום עם הלקוח הן יפוצלו למספר חבילות בהתאם לנפח ההזמנה או יועברו לשילוח באופן המתאים ביותר לנפח המשלוח בתוספת תשלום.
  1. לאחר הגעתה של החבילה ללוקר או לנקודת החלוקה, ישלח מסרון לנמען כדי שיגיע לאסוף את החבילה ובו מידע הנדרש לצורך איסוף החבילה. במידה והנמען לא יגיע בתוך 7 ימי עסקים לאיסוף החבילה מנק' חלוקה או בתוך 48 שעות לאיסוף החבילה מלוקר אוטומטי, החבילה תוחזר למחסני החברה 
  1. אם בחרת בשיטת משלוח Epost תוכל לעקוב אחר הזמנתך בקישור זה
  1. https://www.e-post.co.il/?page_id=17

  1. שירות שליחים עד הבית באמצעות חברת "HFD":
    1. על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצא/ת רוב יומך - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך. 

    1. מסירת משלוחים לרוב חלקי הארץ תבוצע עד 5 ימי עסקים ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוח .
    1. משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים תתבצע עד 7 ימי עסקים. אזורים חריגים לעניין סעיף זה ולענין כל הסכם זה אזורים המופיעים בטבלת יעדים חריגים ולרבות ישובי רמת הגולן ,גבול הצפון, ישובי המגזר הערבי , ישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק ( שטחים ) 
    1. ישובי עוטף עזה,אילת,ים המלח וישובי הערבה.(  מגיע בדרך כלל תוך 7 ימי עסקים)
    1. אין כניסה לישובים / כפרים מעבר לקו הירוק בעלי סיכון בטחוני ע"פ המלצות משרד הביטחון. הנ״ל כמעט ולא קורה אבל צריך לקחת בחשבון אם מדובר במתנה חשובה או מוצר שתאריך ההגעה שלו קריטי!
    1. ימי עסקים הינם ימי א-ה ואינם כוללים ימי שישי, שבתות, ערבי חג וחגים.
    1. (יום ההזמנה אינו נחשב יום עסקים)
    1. שרות SMS ללקוח- לאחר איסוף החבילה על ידי חברת השילוח, תשלח הודעת SMS ללקוח הכוללת מס' מעקב וקישור לאתר בו יעודכן סטטוס ותנועת המשלוח קישור למעקב 
    1. לפני מסירת המשלוח תתקיים שיחה מקדימה לתיאום מועד מסירה
    1. חבילה רגילה הינה עד 7ק"ג ו/או 0.1 מ"ק, חבילות שגודלן או משקלן יחרוג מעבר למפורט לעיל יטופלו באופן הבא: בתיאום עם הלקוח הן יפוצלו למספר חבילות בהתאם לנפח ההזמנה או יועברו לשילוח באופן המתאים ביותר לנפח המשלוח בתוספת תשלום.

    • ימי עסקים הינם הימים א'-ה', אשר אינם חלים בערבי חג/ חג/מועד או יום שבתון. 
    • יש לוודא כי הפרטים האישיים שנמסרו בכלל ומספר הטלפון בפרט מדויקים ועדכניים על מנת שההזמנה תשלח באופן תקין ומסודר.
    • זמני ההגעה הינם כפי שנמסרו מחברת השילוח והינם באחריותה
    • יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים !

    1. שיטת משלוחמגבלות נפח משקלרוב הארץזמן אספקה


      לוקרים ונקודות איסוף E POSTנפח (ס"מ) 30*30*30 ועד5 ק"ג
      4-7 ימי עסקים
      משלוח עד הבית HFD5נפח (ס"מ) 60*40*40 ועד 20 ס"מ עד 7 ק"ג2-5  ימי עסקים
    1. החזרה/החלפה מוצר
    2. מובהר בזאת, כי על המוצר להיות מוחזר לחברה באריזה המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם.

      בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו.

      ביטול העסקה או בקשת החלפה תעשה באמצעות משלוח.

      הודעת הביטול  / החלפה דרך טלפון: 02-5831006 08-9187095 או דרך כתובת דואר אלקטרוני - ertzcamping@gmail.com

      החזרת המוצר לחברה תעשה על ידי החברה על פי הוראות החוק.

      בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הרוכש להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום ביטול העסקה בצירוף חשבונית מקור.

      עלות ההחזרה חלה על הרוכש ותשולם על ידו

      ניתן להחזיר את המוצרים ו\או להחליפם תוך 14 ימים מקבלת הסחורה,
      בהנחה שהסחורה לא פגומה.
      במידה וההחלפה היא בעקבות טעות שלנו  או פגם במוצר- המשלוח עלינו.
      מכל סיבה אחרת - המשלוח עליכם
      החזר הזמנה:
      יש לשלוח אלינו את כל הפריטים בשלומתם, שלא נעשה בהם כל שימוש או פגם.
      ניתן לעשות זאת בשתי דרכים- החזר בדואר וברגע שהחבילה תגיע אלינו ניצור קשר לזיכוי/ החלפה. או להביא אלינו את החבילה 
      לצערנו לא נוכל להחזיר את עלות המשלוח גם במקרה של ביטול ההזמנה.
      מומלץ ליצור קשר להסבר על התהליך לפני .02-5831006  או במייל ertzcamping@gmail.com